PAK PAK KEBUM KEBUM...

Suatu petang yang damai..Di dalam opis menghabeskan sisa2 minit bekerja dengan title 'single'..Bos, please take care of urself ye ^_^


"Ling, tulung aku g shopping last minit bleh?.aku nebes,aku nebes..."


"Tu la ko,aritu aku tanye ko kate xde pape,ni last2 ade plak kes last minit..ko ni same jek dari dulu..yur2", ngomel pijot..


"hehe..aku kan mmg cam gini...hehe..cane,ok tak..aku amik ko kat umah la ye..siap tau..dlm setengah jam aku sampai..tungguuuuu....ok bubye !"


"orait, aku siap sekarang jugak..hehe,bye!"


cam ginilah rutin hidup aku..keje last2 minit memang menjadi pilihan hati..hehe,bukan sebab xde mase tapi selalunye bile kite dah prepare sume2 awal2 ade je yang last minit punye hal muncul tbe2..contohnye..hah,cam gini lah..dugaan nak kawin ni memang banyak..kalo xcaye korang tanyelah kat sesape yg dh kawin..sure punye ade story disebalik 'big day' dorang..aku??fuh..banyak,berat tak terkate dek lidah la..hehe..papehal pun,aku tetapkan dlm hati,' Allah sentiasa bersamaku'... Berbekalkan kawan2 yang sehati sejawa,gelak beso sesame + nangis sesame (adeke?..rase2 xe..hehe) insyaAllah segalanya akan baik2 saje..aku shayang kowang cume..Muahx! xoxo.... 


Sedo xsedo kan tinggal lagi 4 hari jek aku nak tawen..bile dok teringat lagi 4 hari tibe2 jariku berpeluh..jantung berdegup laju (dub dab dub dab) buleh dengor tu dlm medula oblongata nih..aih..nebes2..mulelah otak ni berpusing memikir ape lagi yang aku ter'miss' nak buat yek..jum nengok listing yang aku buat nih:-


bunge telo - siap
goddies utk tetamu - siap
pelamin - dh follow-up
baju tawen - dh fitting
baju berinai (last minit request by uteh) - shiapp~~
barang2 makanan utk masak kenduri - xyah pk mak & ayah settled kat kampong ^_^
hiasan bilik tawen - alamak! belum decorate lagi..barang2 hiasan pun lum beli..aduh~~cane ni @_@ fening2...cane yek...urm.... ....... 
TING! pijot kan ade...hehehe...laling,dis time no joke..really need UUuuuuuuu ~~~


Kite same2 berdoa muge2 sumenye berjalan dengan lancar dan baek skali ^_^ kowang jangan lupe datang taw..u all invited to my spesel Day..


formula tuk oang kawin: excited+nebes..dab dub dab dub..



Bunting majlis tawen kami untuk tatapan umum..cewah!


p/s: korang g la LHcreative Sdn Bhd dekat Jln Pudu near to Berjaya Times Square..murah2 & sangat patut (berpatutan) atau kowang bleh search website dowang www.lh-creative.com.my

Comments

Popular Posts