BUTTERFLY IN MY STOMACH

See the title ---> 

I believe in miracle. .Pasti. .Bile bercakap pasal "butterfly" aku bukan nak bercerita pasal jatuh cinta tapi pasal 'having a baby inside'. .Bila hang-out dengan encik suami kat shopping complex terlihat ibu-ibu mengandung sedang window shopping dengan encik suami masing-masing seronok pulak aku rase..She look so sweet. ."Sukenye tengok orang mengandung ni..nampak cantik je kan bang" ayat tu spontan keluar dari mulut aku. .encik suami tersenyum suke.

Tapi inilah hakikat yang harus diterima oleh orang-orang yang telah berkahwin. .kita manusia ni tak pernahnye habis diajukan soalan-soalan yang kadang-kadang diluar kemampuan kite nak meramal. .diorang ni ingat kite ni ade kuasa magic ke. .boleh tengok mase depan..kalo boleh dah lame aku jadi kaya kut. . .

Dah ade pakwe ke?
Bile nak kawin?
Dah mengandungker?
Bila nak tambah lagi satu?
Bile nak bermenantu?
Bila nak bercucu?

hah! tak ke jenuh nak menjawab..diorang ni boleh jadi pembuat kertas soalan peperiksaan..idea soalan tu sentiasa mencurah-curah..hehe

Tapi for those becoming mum boleh visit website ni www.babycenter.com .. banyak info yang korang boleh share untuk menambah ilmu-ilmu sebagai persediaan untuk menjadi seorang ibu ..



10 weeks picture 

I Love to see this because i feel it inside because I have one ^_^



Comments

  1. darling .....
    congrats .... waaaa aku lak yg excited hahahha .....

    ReplyDelete
  2. hehe..dun worry laling..u'll be next :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts