RAYA WITH TWO

Dua tahun lepas - beraya sebagai awek orang
Tahun lepas - beraya sebagai tunangan orang
Tahun ni - beraya sebagai isteri & bakal mama.

2011 SEISI BARAAN DARI SELANGOR KE BATU PAHAT
Day 1 - Tahun ni turn aku beraya di kg kuantan bersama familyku..tapi tahun ni jugak aku kureng nak aktif berkemas & baking cookies for EID. bukan ape, cume dah tak larat mengendong perut yang comel ni. . nak duduk pun agak kurang ayu. .aku selalu cakap dengan ali 'abang,macam ni kut rasenye jadi orang obesiti. nak duduk susah, nak bangun susah, baring xkene, sumenye boleh dikatakan agak janggal". .mane tanye kalo duduk tu, aku boleh rase perut ni mencecah ke peha. .hehe. , becoming mama - your turn will come. .hihiiii

Sila beratur untuk memohon maap ye

Cheese sume

Ni anak2 dara keturunan Pak Lang

Day 2 - Lepas habis beraya di kampung kuantan,masuk raya kedua kami bertolak ke Batu Pahat, Kg Istana. kira suami aku ni stay area kerabat diraja lah. but it's true. . istana tu just kat belakang rumah tokmi jer. sekarang dah jadi "istana hinggap" not official palace for kerabat Johore to stay there. . Sesampai jek kat sane terus g beraya sakan. . hari2 raye. .malam2 sakit pinggang. .  ihihii

Riang Ria Ribena

As normal, orang yang bawak kamera tu la yang selalu gambonye kurang 'ditangkap'. . ni jelah gambo kami yang sempat dirakamkan di aidilfitri yang mulia ini. ehem. . . 






Comments

Popular Posts