BABY DAY OUT !

HERE HE COME..MY NEW BORN BABY...

Finally! my baby lying by my side..dilahirkan di penghulu segala hari (jumaat) memberi satu pengalaman yang gile best dalam hidup aku.. yet, one more my dreams come true. . to be 'mama' to my baby..macam-macam pengalaman aku rase sebelum dengan rasminya bergelar seorang "mama"..hehe i like !

Everything started on that wednesday..just because i got 'lendir berdarah" from monday, my hubby dia dah risau..siap tanye wife Halil (she's a nurse)..bile dia ckp better g check,takut something happen kan..dengan pantas hubby call aku pg tu..aku pelik la ngapela dia call aku pagi-pagi ni..selalunye dah petang baru call..dia suruh aku siap,dia on the way nak amik aku bawak g check up..dalam otak aku,aku baru plan nak pegi makan roti tisu and cake secret recipe..alamak,takkan dah kene bersalin hari ni??

aku sempat gakler infrom encik ali keinginan nak makan roti tisu tu..hehe,pastu dia bawak aku g kedai mamak yg terdekat.. so,my lunch that  day - ROTI TISU + teh ais..perghhh!!!memang lega bile dapat makan..then kitorang g hosp.sg buloh.dan2 aritu gak aku admitted sbb dh buka 3cm.

Penantian di hosptial memang meletihkan..malam jumaat tu aku dah sakit2 rase macam nak terberak..kurang lebih jam 2.30 pagi aku dimasukkan dalam bilik bersalin..setelah aku try my best 'push' for my baby..tapi kudrat aku kurang plak pagi tu(mybe letih kut) doktor pun amik keputusan untuk operate disebabkan jantung baby semakin lemah..jam 4.33am bersamaan 14 oktober 2011 hari jumaat,lahirlah putra kami yang comel & hensem(just like his papa)..after decided,we call him MUHAMMAD SHAHPUTRA BIN MD ALI.

| saye yg berumur 2 minggu |

No wonderlah aku asyik terase nak 'terkucil' je, nah tengok rambut dia mase lahir..lebat & panjang tak hengat..hehe...then, on sunday aku dah check-out..destinasi seterusnye berpantang di rumah mak mertuaku di kg Setia Jaya-Gombak selama seminggu..

| syok diriba |




Comments

Popular Posts