BERPANTANG DAN JAMU

BERPANTANG DAN JAMU

Ramai dah sahabat-sahabat aku bergelar ibu/bapa.Tengok betapa cepatnye masa berlalukan.
Kalau tengok post kat fb / ig masing2 letak gambo anak. Sweetkan..
oh lupe plak nak share dengan korang..bulan november aritu aku dapat anak buah kembar..
lelaki..mcm upin ipin plak..pre-mature baby,tapi alhamdulillah kedua2 dh membesar dengan jayanya sekarang. tapi jangan tak tahu,diorang berdua ni pun segeng dengan putra jugak.."Budak Soya"
minum susu soya juga..hadoi!..hehe ♥

ok-ok berbalik pada tajuk asal. kat sini aku nak share dengan korang set jamu yang ok untuk korang pilih masa dalam pantang. JAMU SELAPAN.ops! aku bukan ade share ke hape tapi ni sharing and caring sesama kawan. set ni lengkap dengan jamu2 untuk ibu2 yg dalam pantang.harga memang berpatutan
.macam aku belu kat mydin...hargenye RM70 je..murahkan..kenapa aku cakap murah?sebab it comes will full package:-

1. Minyak Bebiku-fungsinye sama macam minyak telon/minyak yuyi..siap ade 2 botol kg dia bagi uolls!









2. Param - lumatkan dengan ait panas dan lumurkan pada bahagian badan yg perlu.(param ni panas-Jangan gunakan pada bayi ok)

3. Pil Jamu Bersalin - ade 3 kategori..mula2,pertengahan dan lepas hari ke-29 sampai habis pantang..tapi jangan risau.sume nye ade dijelaskan dalam dalam cara pemakaian (ada dalam box ni)

4. Tapel - yang ni dilumatkan dengan air suam dan boleh dicampur sikit dgn minyak telon pastu sapukan pada perut lps mandi..paling mujarab sapu waktu pagi dan petang.

5. Pilis - yang ni yang mak2 tampal kat dahi tu

6. Bedak Intisari - fungsinye macam bedak seju..melegakan & menyegarkan wajah.

SELAMAT BERPANTANG MUMMY2 HOT SEKALIAN ♥

Comments

Popular Posts