DECO HANTARAN UNTUK SI DIA

DECO HANTARAN..

Kalau nak dikatakan musim orang kahwin ni memang tak boleh nak dicerita. Tiap-tiap minggu ada je yang melangsungkan perkahwinan dengan si jantung hati. La ni dah tak payah nak tunggu cuti sekolah, cuti merdeka, cuti hari malaysia, cuti krismas semua ada majlis kahwin. Kalau tak caya cuba tanda kat kalendar masing-masing lepas tu tengok - confirmed! mesti tiap-tiap hujung minggu tu ade bulatan merah (kawin sipulan.bla...bla...bla..)...


Kali ini aku nak share dengan korang semua contoh-contoh deco dulang hantaran yang mungkin boleh dijadikan rujukan/contoh untuk hantaran kepada si dia nanti. Deco ni dihasilkan oleh diriku yang tak berapa nak kreatif sangat..

lolipop with coklat homemade

cincin kahwin


Kain ela untuk pengantin pompuan

halwa - made by my aunty (credit to her**)


simple fruit basket

sekapur sireh sebagai syarat orang dolu-dolu

antara hasil tangan untuk bertandang

hamper?eh eh bukan..dalam tu actually udang galah yang telah digoreng dan dihias dengan cara berdiri berjemaah..(untuk nampak cantik,aku balutkan macam hamper)

Theme: purple pink untuk pihak perempuan
Theme:pink silver untuk pihak lelaki

psst...psst...for those yang berminat nak minta saya tolong gubahkan hantaran for your big, boleh sahaja--no problem..boleh pm/whatsapp saya 0166525308 (area sg.buloh,kuala selangor)




Comments

Popular Posts