DULANG HANTARAN AND I



Sekarang dah masuk musim orang kahwin. Biasalah hujung-hujung tahun ini semua pakat nak tukar status.

Single - Married

Ok. Masuk bab kahwin ni, kali ini aku tolong adik ipar aku untuk deco dulang hantaran untuk majlis pernikahan dia nanti. Sama tarikh dengan tarikh perkahwinan kami 5 tahun yang lalu. (5 years already. How fast time flies~~~fuh)

Nanti aku kongsikan design hasil air tangan aku untuk adik ipar tersayang. Anak bongsu kahwin kan, confirm meriah nak!

Sebelum itu, meh sini aku bagi preview sikit untuk majlis pernikahan dia nanti. (maksud aku preview contoh hiasan yang akan aku buat)

ini masa adik aku kahwin dulu. tapi konsepnya tak lari dari yang ini. cuma kali ini hakak bermain dengan warna biru & putih.

Hope she will like it!

Enjoy!








Comments

Popular Posts