ONCE UPON A TIME. . .

Addicted to BADMINTON?..xdela sangat..cume kadang-kadang mengimbau kenangan mase mule2 keje dengan BAM tu serunuk jugak ^_^.. bile orang tanye;

"babe,ko keje mane skarang ni?"..
"BAM"..
"BAM tu ape?"
"persatuan badminton malaysia" (dalam hati apelah sangap sgt kwn aku ni..lenkali bgn pg beli suratkabo..bace..ni idok,tunggu bang zohor baru nak celik biji mate tu..nuuu,nilah dia budak2 zaman sekarang). . .

Penat memang tak hingat aku cite kat korang (gune bahase 'aku' le xde la skema sgt rasenye nti). . .mane taknye,keje start pagi balik pabila larut malam..sampaikan hantu2 pun dh 2 3 ekor tunggu kat simpang jalan masuk rumah nuu (bak kate abg din). . .tapi takpe la kalo untuk gadis2 & teruna2 single mcm kami ni,kalo buatnye bapak2 org & laki2 org cmne tuh?..hehe..u better look for someone who really2 understand u if u want to work wif BAM..dat's one of the rules..ahaha...nak dipendekkan cite ni,aku start menceburi bidang badminton ni dalam tahun 2006..my first tournament: Malaysia Open 2007 di Cheras..stadium full house saje..mane taknye stadium agak sederhana besar..dan penonton mase tu mak aii..aku xblh nak cakap..dimonopoli oleh bala tentera merah (Indonesia)..sekali tengok suasana mcm dekat Stadium Senayan Jakarta..hehe..kemana rakyat Malaysia??takde semangat kesukanan ke?kemana slogan "Malaysia Boleh"yang dilaung2kan..(dulu2 xde lg semangat 1Malaysia ni)..camtulah kan..nak wat cmne..bak kate Tun Mahathir kite "Melayu mudah lupe"..(ade kaitanke dengan ayat diatas?..aku muskil)hehee..

Banyak pengalaman luas pemandangan..ni aku tambah lagi satu..ramai kenalan..dari join2 tournament ni mcm2 kawan aku ade..dari level ayahanda2 sampailer ke boypren katenye..boypren je yek bukan spesel ^_^..some from government sector & some from private ones..bekeje dengan org2 yg dewasa & student2 uitm (pangkat adik2) memang mcm2 hal aku boleh jmpe..dari yang dengar kate sampailer yang perasan 'hot'...tak tahan aku nok!over (sleng pondan)..ahaha..tp ape yang penting, kejesame ! ape yang penting,.kejesame..

| Liaison (kategori ayahanda) |

| Secretariat (kategori adik2 @ Student UiTM dihatiku) |

Mase tu buleh dikatakan kami ni jambu2 lagi..merujuk kepada aku,kak zie & kak jane..ahaha..walaupun opismate aku sikit2 jer staffnye tapi kami ni multitask professional proactive inovative staf wokeyh..kalo tak caye blh tanye org2 yg mengenali kami..ahaha..tapi ni siyes,memang kami superb (telah disahkan dlm website BWF)secretariat yang paling berjaya organize tournament up to more higher level..well u'all know us..ahaha (gelak kite kuasa). .walaupun keje underpreasure tapi kami tetap maintain mude..korang xcaye??..sile rujuk gambar dibawah:-


| Saye, Kak Azie, Chooi & Mr.Mano |

| Lagi sorang staff kami: tadaaa..Atuk rave |

Tournament dah habes...hoooreeeyyy!!! seisi bergamba..klik klik klik. . . 


Comments

Popular Posts