Sweet November new released !!

20112010 serius memang tak perasan no.ni chanteekkk!!..


Ngape dengan tarikh tu?hah! untuk pengetahuan korang tarikh tu ler aku SAH bergelar isteri kepada En.Md Ali Md Zin...alah anak pak Zin kg Setia Jaya tu..hehehe..Yes, he's my hubby now..i luv him..

Persiapan untuk tawen?urm,banyak boleh dikatakan last minute punye keje..mane nak beli goddies,mane nak cari baju nikah (bukan tak prepare awal2 tp disebabkan amoi tu tersalah iron baju akakjd xlawa dek non) pe lagi..keciwa melanda kalbu..terus dengan jayanya..aku call cik pjot..

"Jot, jum esok teman aku g pakai inai & cari baju nikah"
"Ape baju nikah?..ko xwat lagi ker yur?"
"hah, nanti aku kasi cerita sama kau~~"
"Orite..esok amik aku kat umah k"..


tapi,lastly..aku dh selamat dinikahkan oleh ayahku dirumahku..Alhamdulillah,syukur ke hadratnye...
kalo korang belum ada lagi photographer yang berkenan untuk spesel day korang..korang boleh amik encik azahar ni..he's great in photo..www.ukir.com.my..korang boleh tengok hasil 'tangkapan' beliau dlm website dia..

| 20 n.o.v.e.m.b.e.r.2010 |


Comments

Popular Posts