3 MONTHS TO GO. .

Hah? 7 bulan dah. sekarang cepat je mase berlalu. sedar tak sedar dah 7 bulan dah aku 'mengendong' si comel dalam perut ni. Perasaan? Sukar nak digambarkan dengan kata-kata. tapi yang aku nak share dengan korang dah banyak perubahan aku lalui.

CONTOHNYE . .

  • Berjalan dah terasa alignment lari SBB perut dah kedepan, SO jalan pun ala2 itik pulang petang. .
  • Kulit perut dah merekah SBB si comel membesar dengan jayanye. "Lelaki boleh tahu kan pompuan tu dah pernah mengandung ke tidak sbb ada tanda ni" ayat suamiku. Masuk akal gak kan. .
  • Susah nak tido SBB mencari posisi yang selesa
  • Cepat kenyang tapi kerap makan SO anda akan kelihatan 'sihat' berat badan menaik dgn jayanya
  • Si comel akan rajin berguling2 dlm perut SO anda akan terase si comel tu macam main2 dengan anda sampai kadang2 tu boleh nampak perut kita bergerak2 bila dia tendang (seyes sgt excited!)

Haritu aku g scan si comel. alalalalaaaa. . . . . . . sangat comel okeyh. dia siap nganga mulut jap mcm tengah makan.  mata dah buka, tangan dah bergerak, badan pun tak boleh diam pusing sana pusing sini, dan alhamdulillah dia sihat di dalam. Dia sape? He's my baby boy. .bile tengak si comel memang excited. .aku dok gelak je sbb tak pernahkan rase pengalaman tu. apasal gelak? excited lebih sbb nampak baby dalam perut tu especially bile dia nganga..alalalala. . comelnye anak mama !

Uiii, kalo mau diceritain emangnye akeh tenen. . hehe. Dis one of the best experience in my life. .and tahun ni merasala aku berpuasa dalam keadaan mengandung. camne la ye agaknye. hehe. . .minta-minta tahun ni dapat pose penuh & beraya dengan gumbiranya. .pastu dah start berpantang pulak. .


Gift from GOD to US. Thank you ALLAH

Comments

  1. wahhhhh kejap je .....ni dh nk berpantang lak...perghhhhhh good luck beb....aku doakan suma nye slamat + sihat .......

    ReplyDelete
  2. thanks pa. . excited, takooot pon ade. . hehe..harap2 sumenye baik2 shj. . aku pon doakan konyer turn xlame lg :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts