BUKAN MENGATA TAPI CUMA BERKATA

Mungkin salah aku perkara ini terjadi.. tapi aku pun tak tahu actually apa yang sebenarnya terjadi dan ape sebenarnya yang 'diorang'  fikirkan..aku?? macam biasa je (rasenya)

First aku bagi short storyla dulu kan.. Kami kawan baik or people out there called bff.. Yes! true memang kitorang jarang contact each other but it doesn't mean we not friend anymore kan. Dia ade buat business and put simply aku nak tolong dia kan...so, aku nak jd one of his customer..his??yes dia lelaki..wait..wait..wait..dia dah kawin & so do i ok..but it doesn't mean kite tak boleh berkawan kan..

Maybe sebab sihat cemburu seorang isteri yang kuat dan aku jadi mangsanya..aku cume nak buat order barang je..pastu tu,tup tup..aku sms dia tak reply,call can't reach & email -NO reply..aku tak fahamla manusia zaman sekarang..iman semakin nipis (ye ye,aku mengaku aku pon tak kuat iman jugak kadang2) tapi mengapa nak memutuskan silaturahim yang sedia ada walhal belum tentu kita dapat menambah hubungan silaturahim dengan yang lain, tak gitu?? seriously, totally I DON'T UNDERSTAND.

Tapi takpela kan..kita sapa nak judge orang dan nak mengubah fikiran orang..sekurang2nya aku berusaha untuk mengekalkan hubungan sesama manusia itu..aku doakan semoga dia bahagia dengan apa yang dilakukan..

percayalah TRUE FRIEND WILL NEVER FORGOT EACH OTHER NO MATTER WHAT HAPPEN and I HAVE IT ONE

Comments

Popular Posts