STALKER & BLOG SAYE

Gempak tak tajuk tu.. Mesti terkejut sikit kan. mane taknye aku pun terkejut jugak bile dapat tahu blog aku pun ade stalker..hehe (sengeh sengit bibir jer).. Oklah untuk sedapkan ayat, aku panggil dia follower..amacam macam retis tak haku?haha (kalini aku gelak beso)

Dipendekkan ceritanya, sejujurnya dia sejarah lama aku. Sejarah yang tak mungkin berulang tu (dah macam lagu newboyz dah). Pernah dulu si F ni sms aku (mase tu aku dah kawin dah)..Hakikatnye aku ni memang tak pernah nak tukar no.tepon aku,so kwn2 yg dulu2 pun senang nak trace aku balik selagi diorang ni 'save' no.tepon aku. InsyaAllah tak lost contact. Gelaran " hi bekas kekasih,sihatke?" what the Foyos la dia ni..meroyan ke hape..aku malas nak layan. Langkah yang diambil: bace - delete - ignore.

Dan the best part yang most related to post title kalini..Dia stalker tu eh silap Follower tu..haha.. Sorry ye kepada yang berkenaan. Aku harap ko pahamla bahasa melayu yang aku gunakan ni..Tiada niat nak menyindir cuma satu pemberitahuan yang saya sudah bahagia & please STAY AWAY FROM MY LIFE- I'M HAPPY WITHOUT U.. Alhamdulillah.

Aku memang tak cantik
tapi aku belajar untuk setia
aku memang tak kaya
tapi aku cukup bahagia
aku memang perasan
dengan org yang hanya punya perasaan
hidupku sudah cukup sempurna
tanpa engkau dan dengan adanya dia

Comments

  1. hahahahah statement budget hot!!!!!!

    ReplyDelete
  2. harusla weyh..ni namenye menulis sambil memerli seseorang..haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts