APABILA KAMU MERASAINYA SENDIRI

Ia seperti degupan jantung di dalam perut...
Ia semacam letupan angin sebu didalam perut...
Yes! ade sesuatu sedang bergerak dalam perut...

Tiapkali aku rasakan dia.  aku senyum sendiri.  memang menakjubkan pabila merasai bayi dalam kandungan seakan-akan berbual bersama ibunya melalui pergerakan.  It's really true, he/she understand what u said.  I already done the experiment.  mesti korang nak tahu kan camne aku buat kan

Bila baby ni bergerak-gerak korang akan rasa.  kuat gerakan dia.  kadang-kadang korang boleh tengok sendiri perut korang bergerak.  masa tu aku letak tapak tangan aku dua-dua sambil cakap "baby,dengarnye mama nyanyi".  lalu aku pun berselawat sambil usap-usap perutku. suddenly, dia diam je tibe2.  bila aku berhenti selawat, lama sikit camtu dia start moving again. maknanye dia berhenti sebab nak dengar mama dia selawat.  waaahhhh!!! aku sangat teruja okeyh ----> mood gumbira !

For those who will become mama same like me..  enjoy your pregnancy every single moment..  Ia salah satu nikmat hidup ^_^

Comments

Popular Posts